Ydelser og kompetencer

Cloud løsninger
De fleste kan forstå Office 365. Også det, at der er muligt at køre virtuelle maskiner op i skyen, er forholdsvis håndgribeligt. Men fra den basisforståelse kan der være langt til en sammenhængende Cloud strategi som giver en god mavefornemmelse.
Der er jo flere Cloud udbydere, men af forskellige årsager vælger vi at fokusere hovedsageligt på Microsoft’s Azure, som vi har været med i siden den spæde start.
Vi kan orientere og vejlede om hvad kunne være en fornuftig vej frem for netop jeres firma.

IT Support
Nogle kunder ønsker også at vi er fast on-site i et bestemt tidsrum hver uge.
En af fordelene ved at være et forholdsvis lille selskab er, at vi er meget fleksible – fortæl hvad I ønsker, så kan vi nok finde ud af noget.

IT Sikkerhed
Foruden de gængse redskaber er vi også glade for Cisco’s Firepower løsning, som screener alle Internet kilder og destinationer som jeres systemer forsøger at kommunikere med.

Konsultation / sparring
Design og implementering

Dette kan omfatte ting som netværksinfrastruktur, wifi, servere (hvad enten on-prem eller i skyen – eller en kombination af disse), generel Cloud strategi, slutbruger PCere, software, og så videre…
Drift, præventiv vedligeholdelse, overvågning, beredskab

Det mest normale beredskab er “under 4 timer indenfor almindelig arbejdstid” (der går meget sjældent så lang tid – vi er normalt i gang indenfor få minutter), og til de større installationer kan vi også tilbyde 24/7 beredskab.
Disaster Recovery / mitigation

Vi opsætter et sekundært “disaster recovery site” hvortil de vigtigste informationer løbende kan overføres – som regel indenfor 30 sekunder efter de gemmes i det primære site.
Som en teknisk spidsfindighed skal det nævnes, at de fleste disaster recovery løsninger baserer sig på at skulle ændre IP adresserne på serverne i tilfælde af en “fail over” til disaster recovery sitet. Dette kan dog give problemer med servernes funktionalitet, især hvis SQL servere er involveret. Dette har vi en god teknisk løsning på.
Indenfor disaster recovery nævnes som regel to hovedkoncepter:
RPO (Recovery Point Objective)
Dette er et mål for langt tilbage – tidsmæssigt – éns data i recovery sitet er. Hvis man, for eksempel, kun opdaterer recovery sitet én gang i døgnet, kan man risikere at have en RPO på op til 24 timer.
Vi kan opfylde RPOer (datatab) på under 30 sekunder gennemsnitligt. Så når du gemmer et dokument i det beskyttede site, går der gennemsnitligt 30 sekunder før dokumentet er at finde i disaster recovery sitet.
RTO (Recovery Time Objective)
Dette er et mål for hvor hurtigt recovery sitet kan komme op at køre og servicere medarbejderne igen.
Vi kan opfylde RTOer på under 4 timer.
Mailservere: Office 365 og MS Exchange
